HAUSPOA: 2015-16 ikasturteko behin behineko zerrendak(1DBH)

2015-16 ikasturteko HAUSPOA ZERRENDAK

OHARRAK:

• Aldaketak egiteko epea apirilaren 16tik 24ra izango da. Aldaketa guztiak idatziz arrazoituta Lizardi Institutuan aurkeztu behar dira.
  • Behin betiko zerrendak maiatzaren 5ean argitaratuko dira. Egun honetatik aurrera ez dira aldaketak onartuko.

NOTAS:

• El plazo de reclamaciones será del 16 al 24 de abril. Todos las solicitudes de cambios deberán ser razonadas y se presentarán por escrito en el instituto Lizardi.
  • Las listas definitivas se publicarán el 5 de mayo. A partir de esa fecha, no se aceptará nigún cambio.

Portarlierreko elkartrukea 2015

Martxoaren 12an irten ziren Zarauztik LIZARDIko 23 ikasle eta 3 arduradun. Pontarlierrera abiatu ziren 21 urtez indarrean duten proiektuaren Kirol trukearen lehen fasea gauzatzeko.

Iritsi orduko, familietan igaro zuten asteburua. Lehen unetik izan dute hizkuntza indartzeko eta baita beste kultura eta ohiturak bizitzeko aukera ere. Ondoren, astean zehar, Chamonix ezagutu eta bertan eskiatu dute. Pontarlierren eta inguruan iraupen eskia praktikatu eta kirol hau nolakoa den ikusi dute. Biatloira gerturatzeko aukera ere izan dute tiroa praktikatuz. Hori guztia bizi izan dute elkartrukearen muinean, izan ere, Zarauztar bakoitzaren kide frantsesa eskiatzaile edota biatloi kirolaria baita.

Kirolaz gain, bestelako bisitak egin dituzte: Lac Sain Point; Lausanneko Olinpiar Museo berritua; Bailarako iturburuak; Eski-jauzien azpiegituren bisita; Geneva.

Dagoeneko hasi dira pentsatzen 2015-2016ko kultura elkartrukean.

Lizardi BHIko arteetako ikasleak Madrilen

Bidaiaren helburu nagusia Prado eta reina Sofia Museoak bisitatzea zen, horretarako arteko ikasleak bi lan prestatu behar zituzten, eta lehenengo batxilergokoak lan bat.

Bestetik Madrilgo leku enblematikoenak ere ezagutu ahal izan genituen: Austriar garaiko Madrid (Sol, Plaza España, Palacio Oriente, Sabatini jardinak), Egiptotik ekarritako Debod tenplua, S. Miguel merkatua, Gran Via, Diputatuen Kongresoa, Cibeles, Puerta de Alcala, Retiro, Palacio Cristal, Rastroa, Museo Arkeologikoa...

Lehenengo argazkian Sabatini jardinen aurrean gaude, atzean Palacio de Oriente dagoela.

Bigarren argazkian Alcala atearen aurrean.

Giro bikaina, museotako azalpenak oso serio eginak ikasleen aldetik, eta talde-giroa ezin hobea. Beraz oso pozik etorri gara.

VIVIR DEL CUENTO 2015

El Instituto Lizardi te propone también este curso la posibilidad de participar en un Extraordinario Concurso de Cuentos .

Lee las siguientes BASES y no te lo pienses, ANÍMATE ya a escribir un relato breve o a presentar alguno de los que tengas escritos.

1.El tema será el que dicte tu imaginación.

2.El relato no debe exceder los 5 folios que habrán de ser presentados a una sola cara y a mano o a ordenador.

3.El cuento lo entregarás en Secretaría dentro de un sobre en el que tan solo ha de figurar tu seudónimo; en el interior de dicho sobre introducirás otro más pequeño, cerrado, para mantener el anonimato, en el cual, aquí sí, tiene que aparecer tu nombre y apellido, así como tu curso.

4.El plazo de entrega finalizará el 14 de abril a las 13:30 h.

5.Un Jurado competente y multidisciplinar convocado a los efectos decidirá los relatos galardonados.

6.Los PREMIOS se entregarán en una magna conmemoración del Día del Libro,  jueves 23 de abril de 2015, a partir de las 10:30 h.

Ya estás tardando! Escribe tu relato y empieza a soñar con el Nobel

Departamento de LenguaCastellana