Aner Peritz, Euskal Herriko Eskolarteko Bertsolari Txapelketako finalera.

Aner Peritzek apirileko lehen ostiralean Euskal Herriko Eskolarteko Bertsolari Txapelketako finaleko txartela lortu zuen. Saran jokatuko da finala, ekainaren 8an.

INFO+

ZORIONAK ETA ANIMO!!

Judo Klub Lizardik 20 urte bete ditu.

ZORIONAK GUZTIOI!!

Eskalada Saioak Institutuan.

Gorputz Hezkuntzako mintegiak antolatuta, DBHko ikasle guztiek, eskalada saio batez gozatzeko aukera izan dute. Institutuak duen rokodromo homologatuan izan dira saioak. Maila guztietako talde bakoitzak, bi orduko saiotan, federaziotik  hurbildutako monitoreen argibideei so eginez, helburu eta betebehar ezberdinak burutu behar izan dituzte.

ARGAZKI GEHIAGO>>>>

Lanbide Heziketaren inguruko jardunaldiak.

Aurreko astean, batxilergoko 1. mailako ikasleak Miramongo Parke Teknologikoan izan ziren. Bertan, instalazio ezberdinak bisitatu zituzten Lanbide Heziketaren Inguruko Jardunaldien barnean.

ARGAZKI GEHIAGO >>>>

Institutuko zenbait ikaslek elurretan pasa zuten aste txuria.

Lizardik antolatutako bidai honetan, gure ikasle talde batek, aste txuria elurretan igaro zituen pasaden asteko egun batzuk. Espot eta Port Ainé eski estazioetan elurraz gozatu, erraketetan ibilaldiak eta nola ez, bertan eskiatu zuten gazteek.Bertako herriak ezagutzeko parada ere izan zuten, Espot eta Esterri D´Aneu adibidez.

Argazki Gehiago >>>>